AKP







Gazete Duvar’daki habere erişim engeli

Gazete Duvar’ın bütçe görüşmelerinde, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın damadı Selçuk Bayraktar’ın orduya insansız hava aracı satması nedeniyle yaşanan tartışma hakkındaki haberine erişim engeli getirildi


RTÜK: TRT tarafsızlığı ihlal etti

RTÜK uzmanları tarafından hazırlanan “Yayın Hizmetleri İzleme ve Değerlendirme Raporu”nda TRT Haber’in YSK’nın seçime ilişkin belirlediği tarafsızlık ve doğruluk ilkelerini ihlal ettiği tespiti yer alıyor


Bu web sitesi Avrupa Birliği'nin desteğiyle hazırlanmıştır. Yayın içeriğinden tümüyle Susma Platformu sorumludur. Bu içeriğin Avrupa Birliği'nin görüşlerini yansıtması beklenmemelidir.